Ανάπτυξη Λογισμικού και Διαδικτυακών Εφαρμογών
Αρχιτεκτονική Elements

Περιγραφή

Όλες οι επιχειρησιακές εφαρμογές της Ergobyte βασίζονται στην αρχιτεκτονική Ergobyte Elements. Η αρχιτεκτονική αυτή επιτρέπει στον πελάτη να συνθέσει την λύση λογισμικού που ταιριάζει στις ανάγκες του επιλέγοντας τις μονάδες λειτουργικότητας (modules) που χρειάζεται.

Οι λύσεις που προκύπτουν έτσι είναι απόλυτα επεκτάσιμες, διασφαλίζοντας το αρχικό κόστος επένδυσης. Για το λόγο αυτό, ο πελάτης που χρησιμοποιεί προϊόν της Ergobyte έχει το δικαίωμα να αναβαθμίσει το πρόγραμμα σε άλλη έκδοση, αναλόγως των αναγκών της επιχείρησής του.

Το κόστος αναβάθμισης καθορίζεται από τη διαφορά τιμής της εφαρμογής που έχει ο πελάτης, με την τιμή αυτής που αγοράζει, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.

Περιβάλλον λειτουργίας

Οι λύσεις της αρχιτεκτονικής Ergobyte Elements έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά συμβατότητας. Συγκεκριμένα, τόσο τα client, όσο και τα server τμήματα της λύσης λειτουργούν σε περιβάλλοντα:

  • Microsoft Windows XP, Vista, 7, Server 2003/2008
  • Canonical Ubuntu και άλλες διανομές Linux
  • Apple Max OS X

καθώς και σε βάσεις δεδομένων (η λίστα είναι ενδεικτική):

  • Oracle 8i, 9i, 10g
  • Microsoft SQL Server 2000 ή μεταγενέστερα
  • MySQL 3.23, 4.0, 4.1, 5.0, 5.1
  • PostgreSQL 7.1.2, 7.2, 7.3, 7.4, 8.0, 8.1
  • SAP DB 7.3

Υποστήριξη

Τα συμβόλαια συντήρησης των εφαρμογών Ergobyte Elements που παρέχει η Ergobyte, έχουν ετησία βάση. Το κόστος τους προσδιορίζεται από τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της Ergobyte.

Τα συμβόλαιο συντήρησης εξασφαλίζουν την αδιάλειπτη λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος χάρη στις παρακάτω παρεχόμενες υπηρεσίες:

  • Διάθεση των βελτιώσεων της εφαρμογής με καινούριες δυνατότητες.
  • Διάθεση των αλλαγών που επιβάλλονται από τους φορείς του ευρύτερου Δημοσίου.
  • Λογιστικές και άλλες πληροφορίες.
  • Ανοιχτή τηλεφωνική και μέσω email υποστήριξη.
  • Τηλε-ϋποστήριξη μέσω διαμοιρασμού οθόνης (remote desktop).

Η Ergobyte προσφέρει σε κάθε αγορά εφαρμογής Ergobyte Elements δωρεάν συμβόλαιο συντήρησης διάρκειας 12 μηνών από την ημερομηνία αγοράς.

Διαθέσιμα υποσυστήματα

Παρακολούθηση των αποτιμώμενων σε χρήμα συναλλαγών της επιχείρησης με αυτόματες λογιστικές εγγραφές και τήρηση κινούμενων λογαριασμών.
Συνολική παρακολούθηση της κίνησης των υλικών από και πρός τους χώρους αποθήκευσης μιας επιχείρησης.
Διαχείριση επιχειρησιακών αρχείων μέσω του πληροφοριακού συστήματος, εξασφαλίζοντας οργάνωση, ασφαλή πρόσβαση, εύκολη αναζήτηση, κ.α.
Υποσύστημα καταγραφής ασθενών και της κίνησής τους εντός ενός Φορέα Υγείας.

τεχνολογίες

συνεργάτες

πλατφόρμες

εργαλεία

©Ergobyte Πληροφορική Α.Ε. - Αριστοτέλους 21 - 54636 Θεσσαλονίκη